Strony

Google Website Translator Gadget

PODKŁAD AVON MAGIX

Podkład jest o konsystencji musu-bardzo delikatny, lekki i przyjemny -idealny do skóry tłustej i mieszanej. Podkład ma średnie krycie, co mnie bardzo cieszy, gdyż nie lubię efektu maski na twarzy. Na dodatek, kosmetyk rzeczywiście stapia się ze skórą, z czasem uwydatnia swój kolor i długo się utrzymuje
Dodatkowo kosmetyk wzbogacony został w filtr SPF 10, którego zadaniem jest zabezpieczyć skórę przed słońcem oraz przebarwieniami, chronić ją przed wysuszeniem oraz przedwczesnym starzeniem. 
Po jakimś czasie używania, podkład się rozwarstwił co mnie od niego odrzuciło, ale jak się okazało wystarczyło wstrząsnąć i znów miał swoją konsystencję - powód leżał  blisko źródła ciepła . Jestem z niego bardzo zadowolona. 
A oto podkład, mój kolor Natural Beige.
po rozsmarowaniu- chyba za dużo mi się wzięło
Dostępne kolory:
  • Nude 
  • Natural Beige
  • Medium Beige
  • Ivory
  • Creamy Natural                               Polecam, Djors.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz