Strony

Google Website Translator Gadget

BUTY Z ALIGATORA

Czas wyprzedaży rozpoczęty. 
Oj, zdarłam ja buty w poszukiwaniu nowych. Byłam bliska załamaniu, masa butów w sklepach, ale jak mi się podobały to nie były przecenione. 
Przypadkiem weszłam do sklepu "ALIGATOR" (w Plejadzie), ekspedientka zapytała czy coś pomóc, ja odpowiedziałam, że szukam butów do spódnicy, nie za wysoki obcas, do takiego codziennego biegania...
I pokazała mi je, kiedy założyłam nie miałam żadnych wątpliwości. Wykonane z dobrej jakości skóry, czarne. Zobaczcie je, są zgrabne, wąskie (przylegające do łydki), nie ocieplane. Naprawdę takich chyba szukałam. Koszt to 359,00zł.
                                                                                                      Polecam, Djors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz