Strony

Google Website Translator Gadget

Ulubiona biżuteria


Uwielbiam nosić biżuterię, jest ona wspaniałym dodatkiem do zwykłych ciuchów, które zakładam na co dzień. Ze świecidełek mam te swoje ulubione, które noszę non stop. Najbardziej lubię i dobrze czuję się w kolorze złotym, ten kolor ociepla mnie i moje ubrania. Rzadko natomiast noszę srebr bo jest chłodna ale mam też kilka drobiazgów w tym kolorze. 
Biżuterię tę mam od lat, prócz tego drugiego wisiorka on jest nowością.
Oto one:

biżuteria H&M


biżuteria bazar


pierścień H&M ,wisior Stradivarius


pierścień H&M, wisior Mohito

Ulubione okulary z H&M


Podoba Wam się któryś ?

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, a wiesz kupiłam go za 9zł (niedawno)

      Usuń
  2. Mój stały zestaw to: kolczyki, łańcuszek i 3 pierścionki :D
    Jedynie kolczyki wymieniam na różne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry sposób na ubieranie się w świecidełka ;)

      Usuń
  3. Mi osobiście podoba sie wszystko:)) ale ten turkusowy pierścień jest boski po prostu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkusowy gości u mnie ze dwa lata , lubię go ;)

      Usuń
  4. lubię srebro bardzo. złoto noszę wieczorami. :)
    turkusowe kamienie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior serduszko jest w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wisior z Mohito i okulary są super:)
    piękne świecidełka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wisior kupiła niedawno, może jeszcze są - 9zł.

      Usuń
  7. najbardziej wisior łabędziem z Mohito i okularki z H&M tez się ladnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne biżuteria! H&M ma super błyskotki... ilekroć tam jestem zawsze coś ciekawego przypadnie mi do gustu;) widać, że lubisz wiosiorki i duże pierścienie ja najbardziej lubię bransoletki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem własnie jak nie mam w portfelu kasy to nawet tam nie idę bo potem płacze ;)bo zawsze coś wpadnie mi w oko tak samo jak Tobie .

      Usuń
  9. wisior z mohito ps.
    musze sb taki kupic

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna biżuteria i okulary. :) Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń