Strony

Google Website Translator Gadget

Makijażowy poprawiacz humoru - CELIA




Dzisiaj o makijażowym poprawiaczu humoru - czyli kosmetyki, na których widok poprawia się humor i mam ochotę malować się i malować.... 

Są takie kosmetyki, które za każdym wyciągnięciem z torebki cieszą moje oko – wśród nich dzisiejszy bohater to szminka Celia.

Wiele czytałam opinii  na temat szminki „ Celia „ , i powiem, że bardzo była ciekawa czy ona faktycznie taka jest - fajna.
Trafiłam w końcu w osiedlowym sklepie za niewielką cenę  12zł.,  pomadka - błyszczyk z najnowszej kolekcji. Nie było za dużego wyboru, bo jak się okazało, bardzo dobrze się sprzedają i w związku z tym trudno trafić na fajny jej kolor. Wybierałam, przebierałam i w końcu jest taki niut no może trochę wpadający w pomarańczowy z delikatnymi drobinkami nr 507.
Jestem zachwycona, piękne i dość trwałe opakowanie i wspaniała nawilżająca pomadka utrzymująca się dość długo bo u mnie 4 godziny. Owszem podczas jedzenia trochę znika. Smak i zapach, taki malinowy, bardzo delikatny. Wspaniale się rozprowadza. 
Że też ja dopiera teraz ją odkryłam, tym bardziej, że jest tania, za inne pomadki np. Rimmel, Maybelline itd., trzeba dać powyżej 20zł a jakość pomadki nie za bardzo mnie zachwyca. No i po co tyle wydawać ... jak mamy wspaniałą naszą polską produkcje od lat.

Już na zawsze będę mieć ją w torebce! 
                                                                            Polecam, Djors.

8 komentarzy:

  1. ta pomadka z Celii jest na mojej liście zakupów, ale właśnie nie mogę się zdecydować na jakiś konkretny kolor...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko, ze się łatwo łamie i rozplywa :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Celia to stara ,dobra, nasza rodzima firma. Pamietam jak byłam dzieckiem to oglądałam w drogerii przez szybę pomadki, na których był napis "Celia". Oczywiście najbardziej mi sie wtedy podobała ta w kolorze czerwonym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisem zachęciłaś mnie do kupna,widziałam je po 8zł.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie mówiłam ;) Fajny i ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow rewelacyjny kolorek! uwielbiam takie odcienie na ustach;) a na Twoich prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę poszukać tej pomadki w osiedlowych sklepach, w drogeriach chyba nie ma tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu kupić jakąś z tych pomadek, bo jestem ich ciekawa. Poza tym podobają mi się ich kolory.

    OdpowiedzUsuń