Strony

Google Website Translator Gadget

KREM KOLORYZUJĄCY



Krem nawilżająco koloryzujący ANEW Reversalist + 35 SPF 20, jest to nowość w Avon-ie.
Lekki krem z granulkami koloru brązowego, który po roztarciu przeistacza się w podkład. Krem jest dość rzadki ale mnie pasuje jego konsystencja bo bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy, nie pozostawia smug, nie brudzi ubrań i nie ściera się z twarzy. Bardzo dobrze nawilża.  

Po rozprowadzeniu skóra bardzo się błyszczy, ale po paru sekundach krem wchłania się pozostawiając delikatne brązowe zabarwienie. Cera moja wygląda na świeżą, wypoczętą, młodą, pełną energii i promienną. Efekt na twarzy jest taki naturalny.




Na ten krem ja jeszcze teraz nakładam puder prasowany BeYu. Jeśli byłaby to letnia pora nie nakładałbym nic więcej.
Ma bardzo wygodną pompkę, dzięki czemu jego aplikacja to sama przyjemność. 

Ja moje opakowanie kupiłam za 47,00zł wraz z kosmetyczką, ale obecnie kosztuje 56,00 zł (ale dość często jest w promocji). Cena jest wysoka ale jestem zachwycona tym kremem i nie żałuję żadnej złotówki wydanej na niego. Zachęcona zostałam otrzymaną próbką produktu.
                                                                                                                                                   Polecam, Djors.                     

9 komentarzy:

  1. Świetnie, że jest z SPF... nie mam za bardzo dostępu do avonu w tej chwili i jakoś nie kręcą mnie ich kosmetyki...jednak z opisu wynika, że to świetny produkt na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, ja używałam już dwóch kremów koloryzujących i żaden mnie nie zachwycił. muszę tego spróbować kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ja jestem zachwycona tym co robi z moją buzią;)

      Usuń
  3. Jeżeli cera wygląda młodo to ja go chcę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja cera po nim jest piękna ;) polecam Ci Kasiu.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować Ci Aga , u mnie sprawdza się znakomicie. Buzia całkiem inna jest ;)

      Usuń