Strony

Google Website Translator Gadget

Lodomania




W nowo otwartej Galerii jest lodziarnia Lodomania. Kto jeszcze tam nie był pewnie nie zna smaku prawdziwych lodów. Te lody są pyszne bo są bardzo kremowe-śmietankowe i mają "prawdziwy" smak, nie są za słodkie. Jestem zachwycona nimi to sama radość je jeść . 
Wybór smaków jest ogromny i mieści się aż w czterech ladach a są m.in:
  •  bazylia
  •  cherry
  •  rafaello lekkie
  •  śliwka w czekoladzie
  •  wanilia aksamitna
  •  orzech włoski
  •  bakalia
  •  banan słoneczny
  •  słony karmel
  •  smerf bajeczny
  •  cytryna mocno kwaśna
  •  bezowe z kawą
  •  brzoskwinia z mango
  •  almond
  •  czekolada deserowa
  •  jabłko zielone
  •  truskawka dojrzała
  •  latte łagodne
  •  snikers karmelowy
  • ulubione
  • jedyne
  • szarlotka domowa
  • malina z białą czekoladą
  • kinder bueno





Zanim zdecydujemy się na jakiś smak można go również skosztować, gdzie pani podaje nam niewielką ilość na plastikowej łyżeczce. 
Moimi ulubionymi smaki są: na pierwszym miejscu słony karmel- z chrupiącymi kuleczkami i ulubione- z tofii i czekoladą następnie pistacja, orzech włoski, biała czekolada.
Lody można kupić na wynos oraz na miejscu. Jeśli na wynos to wybór mamy : w wafelki lub kubeczku a jak na miejscu to podawane są w pucharku. Gałka kosztuje zaledwie 3,00zł a nie ma porównania smakiem do lodów gdzie gałka kosztuje 2,50zł a w niej jest zamarznięta woda i smaku nie ma żadnego (jedynie są słodkie)

Kawiarenka Lodomanii jest przytulna i  bardzo nowocześnie urządzona. W karcie menu mamy duży wybór, prócz lodów można napić się kawy w przeróżnych wersjach, herbaty smakowej, soku, zjeść ciastko, gofra, naleśniki i desery.  


Stałam się LODOMANIACZKĄ, po zjedzeniu zazwyczaj trzech gałek lodów myślę kiedy znów tu przyjadę i jakie smaki zjem. Szkoda tylko, że tak daleko muszę jeździć bo do Galerii Katowickiej aby zjeść tak dobrego loda. Bardzo jestem zadowolona, że właściciel miał pomysł aby otworzyć taki lokal i myślę, że z czasem będzie ich coraz to więcej i bliżej mojego miejsca zamieszkania. Pisząc tego posta już mam ochotę wsiąść w samochód i pojechać i zjeść chociaż jedną pyszną gałkę (ale przecież byłam wczoraj!) .


Więcej informacji można poczytać na www.lodomania.com

A gdzie znajdziesz Lodomanie - oto adresy:

Lodziarnia Lodomania Katowice Galeria Katowicka, ul. 3 Maja 30

Lodziarnia Lodomania Bielsko - Biała Galeria SFERA, ul. Mostowa 5

Lodziarnia Lodomania Bielsko - BiałaC.H. Gemini Park, ul. Leszczyńskiego 20

Lodziarnia Lodomania Żywiec Galeria LIDER, ul. Zielona 3

Lodziarnia Lodomania Radom (franczyzowa) Galeria SŁONECZNA, ul.Chrobrego 1

Lodziarnia Lodomania Kraków (franczyzowa)C.H. Factory Kraków, ul. Prof. A. Rożańskiego 32

Wyspa Lodomania Katowice CH 3 Stawy ul.Pułaskiego 60

Wyspa Lodomania Opole CH REAL, ul. Sosnkowskiego 16

Wyspa Lodomania Tychy CH REAL, al. Bielska 107


Miałyście okazje spróbować lodów z Lodomanii?
                                                                           Djors.

5 komentarzy:

  1. łał ! nawet nie wiedziałam ze robi się lody w tak rożnych smakach ,jeszcze nie próbowałam lodów tej firmy ale mam nadzieje ze szybko sie to zmieni ale na bazylie to ja bym sie nie zdecydowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wybór jest ogromny, ja próbowałam tej bazylii i powiem, że smak jest ciekawy :)

      Usuń
  2. Djors normalnie dostałam ślinotoku! Mniammmmmmmmmmmm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zrobiłaś smaka tym postem :D

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że w moim mieście nie tej lodziarni...choć z drugiej strony może to i dobrze bo za dobrymi lodami przepadam po prostu:))

    OdpowiedzUsuń