Strony

Google Website Translator Gadget

S O K z wkładką



Sok pomarańczowy z truskawkami (malinami) to dobry pomysł na napój dla przybyłych gości. Nic trudnego a jednak kolorystycznie zachwyca. Może na zdjęciu tego nie widać ale uwierzcie wygląda cudnie. 


Taki napój serwuję przez cały rok. W sezonie podaję ze świeżymi owocami, zimą tylko mrożone i są to truskawki lub maliny. 
Kiedy jestem w potrzebie zrobienia takiego soku zimą, wyjmuję kilka sztuk mrożonych owoców i wrzucam do soku nalanego do dzbanka lub bezpośrednio do szklanki i podaję. Aha, truskawki zazwyczaj kroję na mniejsze kawałki, natomiast maliny wrzucam w całości. 



Chcę jeszcze powiedzieć, że to także wspaniała propozycja na drinka w takim wydaniu.

Piłyście już taki sok ?

16 komentarzy:

  1. Drink w takim wydaniu musi być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie mieszałam truskawek i malin z sokiem pomarańczowym ale musze spróbowac skoro tak zachwalasz:)) Ja za to do dzbanka z wodą minieralną wrzucam świeże liście mięty, woda ma wtey lekki, miętowy posmak, spróbuj:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś takiego jak lemoniada, robiłam ostatnio (tytuł http://djorsfashion.blogspot.com/2012/04/uff-jak-goraco-moze-cos-zimnego.html). Spróbuję tak solo ;-)

      Usuń
  3. I'm sure it tastes great.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm glad

      Usuń
    2. hahaha dostałysmy komentarz kopiuj wklej- kurde!
      Ja myślałam, że to kawa z truskawkami. Opis zawartości soku jest przepyszny czekam na maliny :)

      Usuń
    3. No faktycznie, kopiuj -wklej znalazłam u Ciebie

      Usuń
  4. napiłabym się takiego drinka, czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, aż dostałam ślinotoku! ;-))
    Już wiem co przygotuję za tydzień na wizytę koleżanek u mnie
    Dziękuję za kolejny pomysł :**
    Miłego dzionka uśmiechu i słonka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wygląda! Chętnie bym się takiego czegoś napiła :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful, I love this post! :) Keep on with the good work! ;)
    I think you might me interested, I'm giving out a code for inlovewithfashion -20% so check it out :)

    http://thepileofstyle.blogspot.com/
    Love, I.

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmm takiego kompociku jeszcze nie piłam, a jestem bardzo ciekawa tego smaku trzeba będzie zrobić...

    OdpowiedzUsuń