Strony

Google Website Translator Gadget

NEONY



Bardzo podobają mi się neonowe ubrania i dodatki, wspaniale podkreślają one nawet niewielką opaleniznę. Pamiętam, jak byłam "jeszcze młoda" miałam piękne żółte neonowe buty ze śliskiego materiału, wiązane na sznurówki. Biegałam w nich prawie co dzień aż zrobiły się dziury, bo trzeba było je dość często prać, były super wygodne.
Mam kilka rzeczy w neonowym kolorze zbierałam je w sumie rok czasu, wszystkie pochodzą ze sklepu H&M; koszula w kolorze pomarańczowo - różowym, spodnie w kolorze różowym oraz biżuterię: pierścień w kolorze różowym, bransoletkę w kolorze złoto - różowym.
Zobaczcie same.



 Szminka Manhattan w kolorze różowym




Przepraszam za nieobecność ale muszę uporać się z obecną sytuacją. Myślę, że od czerwca będę normalnie funkcjonować jak kiedyś i nadrobię zaległości.

A Wy lubicie neonowe ubrania i dodatki ?

42 komentarze:

  1. lubię jak ktoś je nosi ale sama wolę chodzić w stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja czasami lubię poszaleć ;)

      Usuń
  2. Ostatnio kupiłam bluzkę neonową :D I paznokcie też mam teraz pomalowane neonowym różowym :) Piękny ten pierścień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a mnie właśnie brakuje jakiegoś szalonego neonowego lakieru :) muszę kupić

      Usuń
  3. coraz bardziej się przekonuję do tego typu kolorystyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze ich nie masz, do Ciebie pasowałyby idealnie, nie zastanawiaj się tylko daj znać co kupiłaś ;)

      Usuń
  4. Pomadka z Lidla jest niezła :) Za tyle pieniążków warto kupić. Ładnie wygląda na ustach, w miarę równomiernie schodzi. Efekt daje taki satynowy, w miarę nie wysusza, łatwo się prowadzi po ustach :) Widziałam gdzieś, że sztyfcik jednej dziewczynie się ułamał, ale mi się tak nie stało - delikatnie się obchodzę :) Myślę, że warto :) Choć ten kolor trochę dla mnie okazał się za ciemny, źle się w nim czuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź,spróbuje więc tej pomadki ;)

      Usuń
  5. Lubie neonowe ubrania i dodatki ale oglądać ;) Sama nie czuje się w nich zbyt dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od neonów wolę pastele ale trzeba przyznać Tobie zdecydowanie pasują i faktycznie super podkreślają opaleniznę. Neony w Twoim wydaniu jest jak najbardziej do przyjęcia wszystko ze smakiem i gustem. Piękna ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię pastele. Dzięki, cieszę się;)

      Usuń
  7. Ja również wolę neony oglądać u kogoś, niż u samej siebie :D chyba nie jestem aż tak odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też bardzo podobają się neony, sama przymierzam się do zakupu torebki w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, ciekwa jestem jaka ta torebka!

      Usuń
  9. Zdecydowanie lubię, bardzo pasują do mojej ciemnej karnacji i są wesołe, a takie zawsze mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak, do ciemnej karnacji tak, pewnie wyglądasz bosko w takich ubraniach :)

      Usuń
  10. Ja kocham neony, ale nie mam ich za dużo ;/ :P. Twoją koszulę bym Ci ukradła :P. Śliczne zdjęcia :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to pokaż stylizację z neonami :)

      Usuń
    2. Zabieram się za to już jakiś czas, myślę że powinna się pojawić :P.

      Usuń
  11. Neony sa bardzo modne w tym sezonie więc jesteś na fali w tym roku:)) Bardzo ci do twarzy w tej bluzce, ma super wcięcie w talii co podkreśla twoją zgrabną figurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia, Ty zawsze mi poprawisz humor ;)

      Usuń
    2. Co tak cichutko u Ciebie? Wszystko ok?

      Usuń
    3. myślę, że będzie dobrze i niebawem będę z Wami (prace ogrodowe i zdrowie to wie przyczyny mojej nieobecności)

      Usuń
    4. To trzymam kciuki żeby wszystko się dobrze skończyło i żebyś jak najszybciej wróciła:)

      Usuń
  12. uwielbiam takie kolorki :) świetnie podkreślają urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny pierścionek i szminka ;)
    lubię neonową biżuterię i lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is such a nice post, I enjoyed it a lot!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win your favorite pair of sunglasses!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez uwielbiam takie kolory. Mam nawet plan kupić sobie jakieś neonowe koszule bo szykuje mi się pobyt w szpitalu tutaj. Pozdrawiam! Jasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerń z takim różem jest super!!!W bluzeczce bardzo sympatycznie się prezentujesz:))) Moim zdaniem pomadka takiego koloru jest idealna na lato. Twarz wygląda świeżo:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. jestem, jestem... już piszę do Ciebie :)

      Usuń