Strony

Google Website Translator Gadget

BROKUŁY, PROSTY SOS


Brokuły podzielić na różyczki. Wodę posolić i  pocukrować , gotować w niej brokuły. Długość gotowania ok. 3 - 5 minut, nie dłużej. Ja lubię prawie surowe. 
Sos serowy robię w rondelku a więc: łyżeczkę margaryny, roztopić dodać pokrojony w kostkę duży ser topiony,
cały czas mieszać a następnie dodać na koniec dwie łyżeczki musztardy. Mieszać aż osiągnie konsystencje gęstej śmietany.
Należy zaraz po zrobieniu wyłożyć na miseczkę lub polać brokuła , bo szybko zastyga. 

Brokuły można zrobić również z pysznym i prostym sosem czosnkowym ( oto on )

Bardzo lubię brokuły, dlatego lądują one często u mnie na talerzu.     
                   
                                                                         Pycha, polecam,  Djors.

6 komentarzy:

  1. uwielbiam brokuły pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. brokuły, pycha <333
    narobiłaś mi smaka xD

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste a pyszne, sama też często zajadam się takim prostym jedzonkiem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka, akurat dziś kupiłam brokuła na jutrzejszy obiadek i nie miałam na nie pomysłu więc wykorzystam Twój:))
    Ja zazwyczaj ugotowane brokuły wrzucam na paletnię na masełko i kłade na nie ser żółty do roztopienia, pycha są wtedy!


    CO do Twojego pytania u mnie to nie wiem o który tusz pytałaś...
    Avon Supershock jest bardzo fajny, nie skleja i można nim budowac efekt od delikatniejszego po mocniejszy, ale ma mało czarny kolor dlatego na koniec używam Eveline. Pozatym Avon Supershock strasznie szybko się kończy/wysycha. Natomiast Eveline Volumix Fiberlast pogrubia i wydłuża, ale nie jest to jakiś efekt WOW, przy czym trochę skleja.. Ma za to ładny odcień czerni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spróbuje Twojego przepisu na brokuły, mniam. A chodziło mi właśnie o Supershok z Avon. Dzięki .

      Usuń
  5. No proszę, planowałam sobie brokułki zjeść, zwykle jem z samym żółtym serem, a nastepnym razem zrobie z sosem :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń