Strony

Google Website Translator Gadget

NOWE CUKIERKI MICHAŁKI


Od wielu lat jestem miłośniczką cukierków Michałków. Nowością jaką wydał WAWEL są m.in. Michałki Kawowe i Michałki Białe.

Michałki Kawowe to subtelne i delikatne połączenie orzechów i aromatycznej kawy, otulone kawową pyszną polewąOpakowanie znika w mgnieniu oka, wystarczy, że zjem jednego cukierka.
Michałki Białe to zaskakujące połączenie mleczno-orzechowego nadzienia w białej polewie. Ta biała polewa tworzy oryginalność, a orzechowe wnętrze jest rozkoszne i delikatnie chrupiące. 
Michałki białe i kawowe odwijane jak cukierki, cena za jeden kg. ok.20,00zł.
Są przepyszne, kto jeszcze nie jadł niech żałuje .

Można spotkać również Michałki Biało - Czerwone, także godne polecenia, pyszne.
Próbowałam także Michałki Pomarańczowe -połączenie orzechów z nutą pomarańczy i cząstkami kandyzowanej skórki pomarańczowej- jednak mnie nie zachwyciły.
                                                                          
A jak Wam smakują?
                                                               Polecam, Djors.

3 komentarze:

  1. gdzie kupiłaś kawowe, ja nigdzie ich nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam w realu ,na głównej alejce przy wejściu.

      Usuń
  2. U mnie w Tesco były ostatnio na promocji i oczywiście skusiłam się na wszystkie smaki:)

    OdpowiedzUsuń