Strony

Google Website Translator Gadget

ŚWIĘTA

Kto z Nas nie lubi świąt. Święta Bożego Narodzenia są wyjątkowe - śpiewanie kolęd, Gwiazdka, przepyszny karp i ryba po grecku, najlepsza grzybowa w roku, wyśmienita kapusta z grochem oraz kapusta z grzybami, pierogi, uszka, paszteciki a potem śledzie, szynka z ćwikłą, pieczony boczek i przeróżne ciasta. Jedzenie w rodzinnym gronie, sama słodycz. 
Kiedy już posprzątane, zostało najprzyjemniejsze, strojenie domu. Przeważnie kupuje ozdoby w "Auchan", duży wybór i cena nawet przyzwoita w porównaniu z innymi sklepami. Brakuje mi jednak tylko śniegu, o tej porze roku, byłam zmęczona codziennym odśnieżaniem drogi. Myślę, że zdąży nasypać do świąt.
A oto moje drobiazgi świąteczne.Zobaczcie...

Pierniczki świąteczne już upiekłam, jednak z uwagi na szybkie ich znikanie chyba ich zabraknie.     
Moje koty lubią także święta, najbardziej zabawę w łańcuchu.
                                                                                                                        Pa, Djors.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz