Strony

Google Website Translator Gadget

Si like Lola


TAK

Miałyście okazje wąchać nowy zapach Giorgio Armani Si?
Otrzymałam z Douglas próbkę tego zapachu. Kiedy otworzyłam ją i powąchałam to bardzo przypadła mi do gusty - ciepła, kobieca, elegancka, słodka. Jednak nie należy do bardzo trwałych, czuć jakieś trzy godziny. Cena bardzo wysoka jak to Armani i jako nowość, w Douglas ponad 500zł a na stronie internetowej gdzie zawsze kupuję iperfumy.pl trochę taniej. Buteleczka bardzo prosta, klasyczna, z czarnym korkiem. Bardzo mi się podobają te perfumy jednak z zakupem odczekam trochę bo cena jak dla mnie za wysoka.  
Siedziałam wąchałam i wąchałam i myślałam skąd ja znam ten zapach, miałam już kiedyś taki !  


I znalazłam to one pachną bardzo podobnie, jest niewielka różnica pomiędzy tymi zapachami .

Chociaż jak sprawdziłam nuty zapachowe byłam zaskoczona, że są tylko dwa składniki takie same. 


SI
Nuty zapachowe:
nuta głowy: liść czarnej porzeczki
nuta serca: frezja, róża
nuta bazy: wanilia, paczula, ambroksan, nuty drzewne


Lola
Nuty zapachowe:
nuta głowy: różowy pieprz, czerwony grejpfrut, gruszka
nuta serca: peonia, geranium, róża
nuta bazy: wanilia, piżmo, bob tonka



Jednak porównując cenę za Si a cenę za Lolę jest duża różnica. 
A jakie jest Wasze zdanie na temat nowych perfum Si ?

5 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji ich wąchać ale jak tylko będę w Douglasie to nadrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięx za komenatarz;>> * * *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i cieszę się, ze nagroda dotarła cała i zdrowa:)) pozdrooo:))

      Usuń
  3. Faktycznie drogie ale skoro zapach jest nietrwały to chyba szkoda na nie pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Si napewno go kupię kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń