Strony

Google Website Translator Gadget

STRÓJ DNIA z Wrocławia


Strój dnia z pobytu we WROCŁAW -u. Na wycieczkę ubrałam się w moje ulubione kolory. Bardzo często noszę takie zestawienie tego lata - bo oszalałam na ich punkcie.
Wrocław to przepiękne miasto i do tego pogoda dopisała. Na pewno pojadę tam jeszcze!
 
 



Będąc we Wrocławiu w szczególności na rynku, było tyle restauracji , że nie wiadomo było co i gdzie zjeść, ogromny wybór. Jedliśmy po trochu i dlatego po zjedzeniu wszystkiego wyglądałam identycznie jak ten- ich- KRASNAL ;-)
Co mam na sobie:
bluzka i buty- bazarek
spódnica, torebka i cała biżuteria - H&M
okulary- Biedronka.

Lubicie takie zestawienie kolorów?
                                                                                                                                             Pa,lecę do pracy, Djors

10 komentarzy:

  1. Śliczny kolor bluzki i ekstra wisior! :) Dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładnie Ci w tym stroju!
    Hehe, ja byłam kilka lat temu we Wrocławiu i mnie również to miasto urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Djors pięknie ci w tym kolorze i rękawki takie urocze-dziewczęce. Rynek we Wrocławiu jest faktycznie b. ładny (jakieś 80 km ode mnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasia, cieszę się i miło mi.
      To masz blisko do Wrocławia, kochana ja mam 200km, ale cały czas jadę autostradą (tyle dobrze)

      Usuń
  4. Piekne kolory swietnie dobrana bizuteria :-) a ja nigdy nie bylam we Wroclawiu az wstyd sie przyznac ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hymmm, ja do tej pory też ale warto tam pojechać , uwierz ;-)

      Usuń
  5. świetna stylizacja! super połączenie kolorów i dodatków klasycznie ale za razem bardzo stylowo! rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń