Strony

Google Website Translator Gadget

Zrobię w końcu porządek






Już mam dość twardych i przesuszonych końcówek włosów, zniszczyła sobie dekoloryzacją. Początkowo wszystko było dobrze jednak po miesiącu widzę, że nie da się z nimi nic zrobić, po prostu jakoś ułożyć. Chwyciłam ostatnio prostownice i moje oczy doznały szoku kiedy zobaczyły co się stało z moimi włosami kiedy je wyprasowałam w dotyku tak jakbym miała popalone, suche, twarde. Stwierdziłam, muszę zrobić porządek, aby zapuścić włosy.

Więc biegusie pobiegłam do komputera i na allegro - bo nigdzie indziej nie ma- znalazłam właśnie te olejki.  Z uwagi na mój charakterystyczny typ włosa - puszyste, lekko kręcone w szczególności pod wpływem wilgoci - zakupiłam trzy rodzaje aby sprawdzić który będzie najlepszy a i cena ich nie jest kosmiczna. 

Testowanie zaczynam od jutra i myślę, że potrwa ono ok. miesiąc czasu albo i dłużej.

Muszę dokładnie poczytać jak je stosować aby był najlepszy efekt!

Miałyście te olejki, jaka jest Wasza opinia?

5 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję bo właśnie mam zamiar zakupić jedną z nich

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa Twojej opinii bo moje końcówki tez wołaja " jeść:)) Jeśli sie sprawdzą to wypróbuję bo zwykłe odżywki a nawet maski niewiele dają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ale Ci zazdroszczę!!!
    Ja czekam na przypływ gotówki chcę zamówić pierwsze oleje do włosów z helfy.pl
    ale na razie muszę wykończyć moje domowe zapasy
    jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji co do Amli
    uwaga na zapach i kolor - podobno zraża na początku

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja również słyszałam, że Amla bardzo zraża zapachem, ale skoro już kupiłaś to sama zobaczysz i ocenisz:) Ja mam identyczną sytuację z włosami, są po rozjaśnianiu i 2 miesiące po wszystko było w normie jednak teraz jest dosyć kiepsko ponieważ dalej je farbuję. Aktualnie używam olejku kokosowego, lawendowego i rycynowego. Z chęcią poczytam recenzję tych, które zakupiłaś:)

    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam olejowania, ale dziewczyny chwaliły sobie je bardzo! :-) Ja polecam jakieś wcieranki, które odżywią skórę głowy i pobudza troszkę mieszki włosowe oraz intensywne maski domowej roboty, przepisów w internecie jest masa :-D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń