Strony

Google Website Translator Gadget

cud, miód i ... MALINA


Przy okazji zakupów w Douglasie, dostałam próbkę Tresor Midnight Rose - Lancome. Po kilku wąchnięciach - zakochałam się w tym zapachu. Postanowiłam nabyć największą pojemność (bo najbardziej opłacalną) tej mikstury.
Zapach jest rozkosznie słodki a zarazem owocowo-pudrowy i bardzo kobiecy. Dominuje w nim zapach malin. Nie jest za ciężki, nie za lekki- jak dla mnie na wiosnę lub jesień a także na letnie wieczory.  
Są to moje pierwsze perfumy "słodkie" a uwierzcie nie jestem w stanie od nich oderwać nosa, kiedy je powącham to chciałbym wąchać cały czas.


Myślę, że to perfumy dla młodych kobiet lub też kobiet czujących się młodo, bez względu na wiek.  

Perfumy są bardzo ale to bardzo trwałe utrzymują się cały dzień na skórze- hymm a nawet i dłużej. Jeśli chodzi o ubranie to zapach utrzymuje się do momentu ich wyprania.

Urzekł mnie zapach a także butelka z uroczą różyczką.

Zauważyłam, że mężczyznom także podoba się ten zapach, bo zachowują się jakoś tak  "dziwnie" kiedy go czują ;-)

Lubicie słodkie zapachy?

8 komentarzy:

  1. Aż mam ochotę poczuć ten zapach.
    A skoro podoba się mężczyznom to chyba zainwestuję :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tym zapachu, ale bardzo mnie zachęciłaś opisem, na pewno go sprawdzę przy najbliższej okazji! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słodkie zapachy, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachu nigdy nie wąchałam.
    A co do kwiatków to o które pytasz, że różowe czy żółte???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga różowe - żurawka, żółte - perukowiec:)

      Usuń
  5. Wąchałam kiedyś te perfumy i niestety nie bardzo przypadły mi do gustu :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego zapachu ale muszę przyznać flakonik piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I to jest to niebezpieczeństwo robienia zakupów w Douglasie bo zawsze czymś nas uraczą albo cos polecą a my juz jesteśmy w tym zakochane:)) Nie znam tego zapachu ale jak będę w Dougasie to z pewnością powącham i oby mi się nie spodobał:)))

    OdpowiedzUsuń