Strony

Google Website Translator Gadget

PODUSZECZKI JABŁKOWE

Kiedy mam ochotę na ciastka, a nie chce mi się ich przygotowywać, idę na skróty, robię poduszeczki jabłkowe z ciasta francuskiego. Proste do przygotowania i bardzo smaczne. Potrzebne będą takie produkty jak:

  • ciasto francuskie (ja kupiłam w Biedronce)
  • jabłka sztuk 2
  • cukier
  • jajko sztuk 1
Rozwinąć ciasto i pokroić w kwadraty. Nałożyć obrane i pokrojone jabłka, posypać je cukrem. Każdy kawałek ciasta złożyć na pół i sklejać brzegi - ja pomogłam sobie widelcem. Posmarować roztrzepanym jajkiem.Ułożyć na papierze, ja użyłam tego z ciasta francuskiego. Piec 20 minut - piec 200 stopni C -termoobieg z dolną grzałką.
                                                                          Polecam, Djors.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz