Strony

Google Website Translator Gadget

Torebka

Zakładając bloga, miałam plan aby był on o modzie, jednak zauważyłam, że główne tematy u mnie to gotowanie. Uwielbiam gotować, ponieważ uczucie, które temu towarzyszy jest niepowtarzalne. Cholernie satysfakcjonujące jest, gdy przyrządzam dość trudną w przygotowaniu potrawę i uda się lepiej, niż się spodziewałam. Jestem wtedy wniebowzięta. Tym bardziej, że po pierwsze, ja będę ją spożywała, po drugie, uraczę nią rodzinę. Największa satysfakcja to kiedy podasz potrawę i wszystkim ona smakuje.

Gotowanie to najbardziej inteligentna z prac domowych.

Dlatego dziś opowiem Wam o moich torebkach.  
Jeśli chcesz być kobietą stylową i wyrafinowaną, wcale nie musisz wydawać fortuny na zakupy w najdroższych butikach. Zakup ten jednak jest zawsze bardzo przemyślany. Czasem wystarczy na przykład przywrócić świetność starej, nieużywanej dawno torebki aby nadać swojej kreacji nieco elegancji.
najczęściej noszę "chanelkę" - elegancja.
brązowa - workowata, targowa
szara, wężowa - CCC
 torebka jasna czyli na lato
Zakupiłam ją ok.8 lat temu i mam do dziś, noszę ją na ważne
uroczystości. Myślę, że jeszcze długo mi posłuży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz